una vida incompleta
Ja fa anys que sento que la meva vida es buida. És a dir, cada dia quan vaig a dormir, sento que he malgastat les 24 hores, i mínim una vegada a la setmana, em pregunto que estic fent amb la meva vida.
És cert que res més tinc 16 anys, i és molt d'ora per fer-se aquestes preguntes. Però em sento fatal quan miro enrere, i cap elecció ha marcat un camí. És com si la vida fos un foli en blanc, i jo hagués estat esperant que es pintés sol.
M'agradaria provar de fer coses noves, però la vergonya em pot.
Potser no hi ha cap solució però un problema tan personal, però mai està de més intentar-ho.
Gràcies per la vostra atenció :)
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns i per la teva sinceritat.
És veritat que passem temporades on ens qüestionem qui som i què estem fent en aquest món. És una època on potser podem arribar a sentir buidor o que no hi ha res que sigui suficientment especial. Per això és important que ens forcem a disfrutar de les petites coses: el sol a la cara, els llençols nets, algun menjar que ens agradi, un somriure d'un estrany....
No et facis grans propòsits, però intenta rumiar on et vols veure d'aquí a 5 anys: "què t'agradaria fer? On t'agradaria veure't? Com t'agradaria ser?"....potser la resposta a aquestes preguntes et dóna alguna pista del camí a seguir ;)
Ningú pot saber si la decisió que prenem en un moment de la nostra vida serà crucial o no, simplement la prenem perquè creiem que és la millor en aquell moment. Així que arrisca't a prendre decisions!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat