Exercicii!!!
Bona nit!
Us volia comentar... Fa poc que vaig sortir d'una anorèxia, però per sort ja m'estic recuperant. La qüestió és que vull augmentar la massa muscular, però tinc por de que em passi i ja no creixi més per haver forçat massa. Us volia demanar si em podríeu dir uns tipus d'exercici sobretot per tonificar braços i abdominals, i una orientació sobre amb quin interval els hauria de practicar.
Moltes gràcies per endavant!
Bona nit i visca Catalunya!
Laura Medrano

Hola ESR2005!
Felicitats per estar-te recuperant de l'anorèxia, segur que ho has passat molt malament i ara que comences a veure que te n'estàs sortint ets cada vegada més fort/a, felicitats i a seguir endavant!! Em refereixo a tu en masculí i femení perquè no em queda clar si ets un noi o una noia...
Veuràs, com tu bé dius t'estàs recuperant d'una malaltia seria, i per tant no has de tenir pressa en intentar fer canvis en el teu cos, i encara menys de forma forçada. Pensa que això pot acabar provocant que et tornis a obsessionar amb el cos, amb els exercicis, els aliments....i això no ho volem de cap de les maneres.
Com que encara no estàs recuperat/ada del tot, has d'esperar a que els metges et vagin indicant el que pots fer i el que no, almenys fins que tinguis l'alta definitiva. Et recomanem el següent: consulta-ho amb l'equip que t'acompanya en el tractament ja que ells et podran dir que et recomanen fer i quins exercicis són adequats per la teva situació de salut. Si ells et donen permís, qualsevol exercici on hi hagi repeticions i hagis de fer força t'ajudarà a desenvolupar massa muscular, però repeteixo, això ho has de consultar amb els teus metges i tenir el seu permís i supervisió.
Ho sentim però des d'aquí no et podem donar cap altra resposta al que ens has preguntat. El que si que volem fer és donar-te molts ànims i endavant amb la recuperació! No deixis que les obsessions, manies, preocupacions tornin a apoderar-se de tu!
Una forta abraçada,
Laura Medrano