No se que fer
Hola, tenc 17 anys, n'he de fer 18 aquest estiu i a l'agost del 2015 vaig começar a sortir amb un noi de 20, era el millor amic del cosi de la meva millor amiga i en poc temps de coneixer'l ja vaig saber que m'agradava, jo pensava mai voldria estar amb jo però varem camençar a sortir i jo estava feliç, de fet jo encara sent el que sentia el primer dia però crec que ell no, és a dir, al principi quan ell intentava que sortissim estava molt carinyos i mostrava més les emocions, però amb el pas del temps cada vegada pareix més que som simplement amics i a vegades ni això i a mi me molesta.
M'explicaré millor, la meva parella és una persona molt especial amb el sentit de que vol fer tot el contrari a la majoria, si normalemnt la gent vol quedar amb la seva parella, ell mai vol quedar o nomes un o dos pics per semana, a vegades el convid a venir a dormir a casa i me diu que no... jo el convid a fer coses i faig plans i ell sempre me diu que no i jo m'estic cansant un poc perque és com si no volgués estar amb jo. a més, te dies que passa completament de jo, però ell no admet, diu que no és vera, tal vegada jo exager un poc però no dic mentides, i se com és i he aguantat molt de temps però ja no se que fer, no el vull deixar perque l'estim molt i te dies bons que esta super carinyos i me fa molt de cas però això no és sempre, i quan no passa jo me faig paranoies i me pos malament, he intentat xerrar amb ell però no ho veu igual que jo i no vol canviar d'idea, amb això no es que vulgui que anvii simplement que jo he donat molt per ell i veig que ell dona molt poc per jo i no m'agrada. no se que fer, ajudem...!!!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs pel que expliques, sembla que no teniu el mateix concepte d'una relació. Estaria bé poder parlar-ne tranquil·lament i que tu puguis expressar el que et fa mal, el que et molesta i deixar que ell s'expliqui. És possible que tots dos ho veieu de forma completament diferent, però si voleu continuar com a parella és un bon moment per negociar algunes coses i posar les bases de la relació. És a dir, haureu de pactar què esteu disposats a fer per l'altra persona i què necessiteu que faci la vostra parella. Ha de ser un acord on tots dos us sentiu còmodes, ja que una parella ha de ser una persona que ens faci sentir bé, no creus?
Molts ànims!
Laia Sala
www.consultajove.cat