Ex-novio no oblidat
Hola,
Ja no puc més fa dos mesos que ho vaig deixar amb el meu novio i he tingut altres rollos amb altres nois però no són igual que ell. Encara l'estimo, no em puc oblidar d'ell. Desitjaria obrir-lo i dir-li el que sento però no sóc capaç i si ell ja no m'estima? Si ho vam deixar va ser per alguna cosa no?Però i si hem canviat? pfpf.. No ser què fer. M'hauria d'oblidar d'ell? Si és així, com?
Elena Crespi

Això que et passa pot ser que sigui els danys colaterals d ela ruptura. Sempre podem passar per una etapa on encara pensem i trobem a faltar a l'ex-parella.
El més important de tot: quins van ser els motius que van fer que us ho deixéssiu? el cervell té tendència a oblidar allò que no ha anat bé i això pot fer que ara només vegis les coses positives que hi havia entre vosaltres.
Però realment has de valorar si valdria la pena tornar, tenint en compte els pros i els contres.
Si creus que si... digues-li. Però si creus que teniu prou motius per no estar junts... deixa que el temps vagi curant aquesta ferida. Encara és molt d'hora.
eLena Crespi - www.elenacrespi.com