Enamorament
Bo, aquest cas em fa pensar moltissim y vull que m'ajudeu. Fa uns mesos al començar el curs vaig començar a parlar amb un noi que coneixia de fa un munt d'anys però no em cridava l'atenció, ara sento que si no estic amb ell estic mol trista y no se com dir-li lo que sento per ell. (estic coladeta) Espero que m'ajudeu, petons.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Doncs pots fer-ho de dues maneres (Segons com sigui la teva personalitat): o pots fer-ho directament (li dius que tal qual el que sents) o a través d'indirectes. Hi ha persones que son molt tímides i no s'atreveixen a dir-ho tot de cop i d'altres que són molt impulsives i prefereixen deixar el tema clar. Depèn de com siguis et sentiràs més còmode d'una manera o de l'altra.
Tria la manera de dir-li que et faci sentir més còmode, no sabem quina serà la seva reacció, però si sents que li vols fer saber els teus sentiments! endavant!!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat