No sé si és una consulta de com trencar el gel o un agrïment
Vull donar-vos les gràcies per ajudar a molts adolescents catalans en una etpa tan difícil com és l'etapa en què vivim amb uns consells molt prudents. Gràcies! Però aprofito per dir m'agrada un noi d'un any més que quasi bé no veig, no anem al mateix institut, no tinc cap amic/amiga de confiança per apropar-me o per a que em doni el seu número i a més a més també sóc molt tímida. Com puc trencar el gel amb ell? I si ho aconseguiexo després no sabria com continuar cap conversació, de què podem parlar? Em fa vergonya dir- li el típic i normal hola, perquè trobo que es notaria que m'agrada. I en resum, que puc fer per a que es fixi amb mí?
Moltes gràcies, petons!
InterPersonal

Hola basketlover!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
primer de tot és important que ell sàpiga que existeixes. Si no teniu cap amic en comú, pots aprofitar per afegir-lo a alguna xarxa social o bé coincidir en algun lloc. Sabem que trencar el gel és difícil, però un simple "hola" i un somriure amable sempre ajuden ;) Tampoc planifiquis massa la conversa, deixa que flueixi i parla sobre algun tema poc rellevant (l'institut, el temps, les aficions...) que pugueu tenir en comú, o bé que t'interessi d'ell (així li pots fer preguntes sobre aquest tema).
Deixa que flueixi mica en mica la comunicació, al primer dia no t'explicarà tota la seva vida!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat