Sense ganes
Hola! Soc una noiade 15 anys i no se si es normal el que em passa, l'any passat m'encantava surtir els dissabtes de nit amb els amics i sociabilitzar amb la gent del poble, però ara no m'apeteix ja, estic cansada de vore sempre a les mateixes persones, i no perquè m'hagi aborrit d'elles, esque no trobo ninguna persona interessant, tots són iguals, els xics sols es fixen amb el físic e inclús insulten per això, les noies no ens apoyem entre nosaltres, sempre estem tirant-nos merda i criticant-mos, estic cansada de tot això i esque sortir sempre es el mateix, però esque passu de quedar-me a casa per no ser una marginada social, necessite trobar persones a les que valga la pena conèixer al meu poble, que faig? Gràcies
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que a vegades puguis sentir-te així respecte als altres, però això no deixa de ser un prejudici, ja que et fas una idea de les persones que t'envolten sense conèixer-les. Proposa't descobrir quines aficions, quins dilemes o quines vocacions tenen aquestes persones. Així iniciaràs converses i segur que canviaràs d'opinió respecte algunes persones!
També pots fer propostes als teus amics de canvir d'ambient, és a dir, de tant en tant, fer alguna activitat diferent i deixar-vos sorprendre per la gent que hi trobeu!
La intenció que hi ha al darrera és que tu prenguis part activa en canviar això que no t'agrada ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat