Ja no puc més...
Hola!
Tinc un problema. El dimarts 12 el meu cosi entra en un centre de desintoxicació i la meva germana i jo volem veure'l per que estará tot un mes incomunicat, peró la meva mare no ens deixa verure'l ja que s'ha enfadat amb la meva tieta i la meva avia. Ja li hem dit a la mava mare que si podem anar i en ha dit que no i també l'hem preguntat al meu pare que si podem anar tots tres i que ella es quedi peró ha dit que aixó ho ha de decidir la meva mare i en ha dit que no un altre cop. Que puc fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que tinguis ganes de veure el teu cosí i és fantàstic que hagis buscat totes les opcions. Però sembla que la teva mare ha pres aquesta decisió i és una decisió molt ferma. Per tant, potser l'opció és buscar altres vies de comunicació: pots enviar-li algun correu electrònic, algun whatsapp o alguna carta? Segur que li agradarà rebre notícies teves si està ingressat i pot rebre informació de l'exterior.
També pots aprofitar aquest temps que el teu cosí estarà ingressat per pactar amb la teva mare una trobada amb el teu cosí quan surti. Així ella també tindrà temps de fer-se'n a la idea i anar-ho planificant.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat