No trobo just que ella s'enfadi quan jo no vaig fer-ho en el seu moment
Hola! Tinc un problema, i és que una de les meves millors amigues s'ha enfadat amb mi, tot va començar l'any passat que a mi em va començar a agradar un nen i vaig estar molt de temps molt pillada, llavors un dia la meva amiga es va liar amb ell però o o li vaig dir que encara m'agradava perquè no serviria de res tot i que ella sempre havia sapigut que no m'havia deixat d'agradar. Fa poc vam quedar tot el grup d'amics i vaig estar molta estona amb ell parlant, la meva amiga estava davant i a ella es veu que encara li agrada i per això s'ha enfadat. No trobo just que ella s'enfadi quan jo no vaig fer-ho en el seu moment... què puc fer?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Ens sap greu però no podem controlar la reacció dels altres. Cadascú reacciona davant les notícies com sap (o com pot) i no podem pretendre que reaccionin igual que nosaltres. A ella li ha fet mal que tu actuessis així, però també et va fer mal a tu que ella actués així. Si vols mantenir la vostra amistat, hauràs de parlar amb ella i explicar-li com et vas sentir. Sigues sincera i parla des del cor. Accepta la seva explicació i no la qüestionis (cadascú viu les experiències a la seva manera i no són comparables). Parleu i poseu sobre la taula com reaccionar amb aquest noi, ja que sembla que a totes dues us interessa.... Per tant, vigileu no us feu més mal del que ja us heu fet.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat