confosa
Al principi em molava, vam començar a parla i li vaig confesa que m'agradava (tot i que no ho sabia segur). Ara s'a pillat de mi i vol algo mes, i el problema es que jo no se el que vui, a dies m'agrada, a altres l'odio.... MAI ho tinc cla, i ara semblo jo la dolenta de la peti anant fent il·lusions a la gent per a despres res. I cla, no li dire de teni algu un dia en el k magradi perk se k al seguent dia m'arrepentire. No li vui fer malr, pero cla jo no mano al meu cor.
Adolescents sou mol grans, creixeu i seguiu fent-nos feliços!! xxx
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal, gràcies per escriure'ns!
Doncs et direm una cosa: tots tenim el dret de canviar d'opinió! i més si parlem del nostre benestar, així que no ens podem sentir malament si ens adonem que ja no tenim els mateixos sentiments per una persona. Evidentment, tampoc es tracta de jugar amb els sentiments dels altres, per tant, la millor manera per evitar fer-nos mal és ser molt honesta: Explica-li que tens aquest garbuix i que no tens clars els teus sentiments, demana-li el temps que necessitis per aclarir-te i així no et posaràs tanta pressió.
També has de tenir clar que no pots controlar la seva reacció i que hauràs d'acceptar les conseqüències que tingui el teu comportament: ja sigui començar una història amb ell, tallar totalment l'amistat o demanar una mica de temps. Ell també tindrà tot el dret a decidir què vol fer amb aquesta informació.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat