Estic farta de l'amor
Bona tarda adolescents!
Mireu, l'estiu passat vaig tenir el meu primer novio i em vaig enamorar d'ell. Ens vam liar i fins i tot ens vam masturbar. Uns mesos després em va dir que tot era una aposta, aixó volia dir que tot el que hi havia passat no va ser per amor si no per passar el temps. Em va fer molt mal perquè quan sortiem no em tractava bé i em va dir que la nostra relació no es podia assabenta ningú però jo només li vaig dir a la meva millor amiga que també és la seva amiga i per la nostra relació ells van tenir problemes i li fica coses al cap. Quan vam tornar a l'institut tot el món ho sabia i van ficar molta merda que va fer que no tingués cap oportunitat per intentar-ho una altre vegada.
Un mes després vaig sentir que ell estava sortint amb la seva millor amiga i al pati estàven molt junts i tontejàven entre ells, sincerament no m'agradava perquè jo per les tarda veia a la noia amb el seu novio (un altre). Total, que ell quan volia em deia per quedar i així ho vam fer perquè estava i segueixo enamorada d'ell, però en teoria ell tenia novia i només vam quedar com amics. Va sé horrible perquè ell estava tota la estona provocant perquè em llençes i no vaig poder evitar així que ens vam liar, després de fer-ho em volia fer dits i li vaig que no perquè ell tenia novia i es va enfadar i a l'hora de marxar no es va acomiadar i des de aquell dia no vol parlar-me i m'ha bloquejat de tot i no sé perquè, diu que no vol parlar ni arreglar res. Ara han passat en total 6 mesos desd de que estic enamorada i d'aquest rotllo i no puc oblidar-me d'ell. Fins i tot ho he intentat amb altres nois però no puc. Què puc fer per oblidar-me d'ell? Què he de fer? També tinc por de anar amb altres nois perquè no em fasin el mateix.
Gràcies i una abraçada.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal, gràcies per escriure'ns!
Ostres! Ens fa molt mal escoltar aquesta història, perquè aquest noi t'està intentant manipular: si no fas allò que jo vull, deixo de parlar-te. I això no és amor, però tampoc amistat, és una falta de respecte molt greu i no hauries de tolerar-ho més!
Per oblidar algú és important mantenir certa distància (tant física, com virtual) i també deixar passar el temps. Aprofita aquest temps per estar per tu i centrar-te en allò que t'agrada. Passa estona amb els teus amics i amb la teva família i poc a poc aconseguiràs oblidar aquesta persona.
Recorda que el món està ple de persones que són capaces d'estimar de manera sana!
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat