estudis i feina ajuda
hola
serè directe vull fer uns quantes preguntes:
1- tinc una mania molt dolenta i es que estudio un exament a les 8 de la nit del dia abans i sóc incapaç de la semana abans encara que em mori d'avorriment agafar la llibre ta i estudiar . Trucs o coses per millorar aixó siusplau.
2-que puc fer per saber el que vull ser de gran??
3- tinc algu en ment i es ser controladora aèrea però es més per el sou tan elevat que cobren.
4-que hauria de fer per treure un 8 o 9 a ls selectivitat?? em fa molta por treure mala nota ( perquè per ser controlador aèri has de treura molt bona nota i són molt selectius) encara em queden 3 anys sense contar aquest però penso molt en el futur ho vull tenir tot calculat a la perfecció.
5- que cobra de mitjana un pilot d'avió??
6- que s'ha d'estudiar per ser controlador aèri ?? i per ser pilot d'avió?? mates, física ... no tinc ni la menor idea
7- es difícil però: podrieu saber quan cobra un controlador aèri a Austràlia?? o un pilot d'avió??
8 si es desfan els pols quedarà algu de Austràlia o no??
9-quant tardaran els pols en desfer-se del tot??
10- en el cas de que Austràñia no dures gaire temps més (uns 80 anys) un país amb bona económia i que sigues decent ( no com Espanya) i que no hi haguessin ni xinos ni moros ni negres ( sóc una mica racista.
gràcies petons i bon any 2016
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Ens centrarem en les primeres preguntes, ja que les ultimes que planteges no són preguntes que les psicòlogues del consultori responguem, et recomano que les busquis per internet o que les preguntis a professionals especialitzats en la material.
Pel que fa a la necessitat d'aprendre a organitzar el teu temps et recomanarem que et facis un horari i que intentis complir-lo. Per tal que et sigui fàcil, intenta que l'horari sigui realista, que hi hagi estones de descans i oci combinades amb altres estones de fer feina.
Per tal de treure una bona nota a la selectivitat et recomanarem una bona gestió del temps (que amb l'horari segur que aprens a fer-ho) i constància amb els estudis.
Molts ànims!
www.consultajove.cat