no sé que tinc al cap
Hola, el cas es el seguent:
A mi fins avans de les vacances estava colada per un nen, però molt.
Ja m'ha passat més d'un cop que em mola un nen faig vacanses o algu per l'estil i després ni em va ni hem ve.
Dons resulta que no m'agrada ni re però no sé quan faig qualsevol cosa davant seu el miro com si necessites la seva aprovació de que no he fet la pena davant seu, o que no s'ha rigut del que he fet o no ho està comentant amb qualsevol amic.
Avans sempre pensava en ell i hem reguntava de que pensaria o que faria ell en el meu cas però ara es que pot passar per davant meu 30.000 cops i no adonar-me'n de que es ell. No sé que fer ni si em mola o no. Ajudaaa.
En el cas de que no hem moles, a mi sempre m'ha agradat algú encara que fos pesimamaent peró es que en el cas de que no hem moles pot ser que hagi apres a ser més independet???
I es que no m'agrada la pensar que hem quedarè sola tota la vida no vull acaber com la iaia dels Simpsons que va tirant gats a la gent.
Adéu. Gràcies per tot . petonets i bon any.
InterPersonal

Bon dia La trampada,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
No et podem dir si t'agrada o no, això només ho pots saber tu. Deixa que passi el temps i segur que els teus sentiments s'aclareixen i podràs saber si t'agrada o no.
Ets molt jove, no pateixis pel fet de quedar-te sola. No ens hem d'obsessionar, ara tens edat de passar-t'ho bé, conèixer gent i gaudir de tu i de les coses que et vagin sorgint. Hi haurà èpoques en què podrà agradar-te algú, i èpoques en les que no. Hem d'aprendre a gaudir de tots els moments!
Una abraçada!
www.consultajove.cat