No sé què fer.... (GAY)
Hola, primer de tot moltes gràcies per respondre'm, Sóc un noi de 15 anys i sóc homosexual i ja fa des de aquest octubre que ho saben tots els meus amics, tota la meva família excepte el meu pare... Ell diu que els gais són malalts i que no és una cosa natural, i jo li dic que si que ho és... A més d'això és molt religiós, No sé què fer... No em sento bé no puguent expressar-me lliurament sense por del què em puguin dir... Ell no insulta al col·lectiu LGTB però diu que no està bé... Ja sé que si li dic li costarà però m'acceptarà com a gay però no trobo ni el lloc ni el moment i no em veig prou encoratjat per a dir-li.
Agraïria que contestessiu la meva pregunta el més ràpid possible.
Moltíssimes Gràcies per la vostra resposta!
InterPersonal

Bona tarda GeekBoy,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori!!
No et forcis a parlar amb ell abans de sentir-te que estàs preparat i que estàs amb ànims per fer-ho. Si avui dia no et veus encoratjat, pren-t'ho amb calma, ja ho faràs quan et sentis amb ganes i energia per fer-ho. Recorda que el dia que decideixis dir-li, no t'estaràs justificant ni demanant permís, sinó compartint una intimitat teva, que l'expliques a la gent que és important per tu.
Has d'estar preparat per esperar-te qualsevol resposta, però si no ho entenen, el problema serà seu, hauran d'assumir que el seu fill, té una orientació sexual diferent de la seva, però igual de vàlida!
Tens dret a poder viure la teva vida de forma lliure i mostrant el teu amor cap a les persones que estimis, i viure l'amor de forma plena, sempre!
Una abraçada!
www.consultajove.cat