m'estima, o només vol un polvo?
tinc un problema i es que fa uns mesos vaig conèixer a un noi que te 4 anys mes que jo, i vam començar a tontejar i em diu que m'estima i jo a ell però tinc la sencació que va a lo que va, o sigui, que només m'obre quan se'n recorda de mi.
A mi m'agrada, perquè es preocupa per mi i es carinyós amb mi però sempre troba alguna excusa per parla de quedar i anar el llit amb mi i jo li dic que si però mes endevan ...i no se estic feta un embolic.
faig be de seguir-li el rotllo? o tinc que oblidar-lo?
gràcies
InterPersonal

Bon dia Anònima,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
No et podem dir que és el que ell vol, ja que no el coneixem i no podem saber quines intencions té. El que sí que et direm és que segueixis ferma a la teva postura, si tu no vols fer res fins més endavant ell ho ha de respectar. És molt important seguir el ritme que nosaltres volem i no deixar que ens convencin del contrari. Si et preocupa pensar que ell el que busca és un polvo, parla amb ell, pregunta-li i explica-li el que et preocupa.
Molts ànims!
www.consultajove.cat