Què és l'amor?
Hola, soc un noi de 17 anys que tinc molts dubtes sobre l'amor. Què és? Existeix? Porto any i mig amb una noia que m'ha fet sentir totes i cada una de les coses que la nostra societat ha catalogat com amor... Però jo realment crec que no m'ha fet sentir l'amor de veritat... I el meu dubte és: si ella que m'ha fet sentir de tot i més (felicitat, tristesa, bons moments, moments especials, íntims, etc.) no ha causat en mi amor de veritat, llavors què és l'amor? L'he trobat de veritat?
Per altra banda, durant aquest temps he estat molt a gust amb ella i per res del món em permetria perdre-la. Però a vegades he tingut la curiositat d'estar un temps sol, conèixer a altres noies sense por a arribar a alguna cosa més,etc. Però això em sembla incompatible. Una cosa treu l'altre. Aquí un altre dilema...
En resum, les meves preguntes són: què és l'amor verdader? I com puc solucionar aquesta curiositat i ganes d'estar un temps sol?
Elena Crespi

refspain, possiblement el que et passa és que has trobat una noia amb la que estàs molt i molt bé però que ets jove i també tens ganes de conèixer i experimentar què és estar sol, coneixe't bé a tu mateix etc.
Una decisió com questa no es pren d'un dia per l'altre i et recomano que t'escoltis i que tinguis clar què vols fer i que llavors ho facis.
L'amor de veritat és quan sents que pots ser tu mateix amb algú i no t'espanta estar amb aquesta persona, en els bons i mals moments, que apreneu a resoldre els conflictes plegats, que rieu i us ho passeu bé, que us atraieu... i que prefereixes estar amb aquesta persona abans que estar sol...
Mica en mica veuràs si realment vols estar sol o no... Deixa't temps i no corris però si tens clar que no vols estar amb ella.. no ho allarguis...
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com