Homosexualitat
Hola, desde fa uns anys que estic perdudament enamorat del meu millor amic, no crec que arribi a estimar a ningu més que a ell, em sento mol sol i de veritar ho estic, nomes el tinc a ell, pero jo l'estimo com a alguna cosa més... Estic perdudament enamorat d'ell i moriria per ell. Tinc molta por, vull saber si ell sent alguna cosa i l'amaga perquè a vegades tambe sembla gay. Els dos som verges, i necesito ajuda, perque el dia que ell perdi la virginiat amb una noia em suicidaré, no es broma ho tinc pensat i tot. No em digueu que ja pasarà, o que si es heterosexual no puc fer res, a vegades ho sembla i penso que pot dudar. Ajudeu-me a provocar una situació per que m'ho confesi o alguna cosa així. L'estimo de veritat.
PD: Com puc enviar una carta contra l'Homofobia perque la publiquin a la pàgina principal?
Elena Crespi

Hola anonimmarc!
Estàs vivint una situació molt dura, per tant, no et direm que ja passarà perquè mentre ho vius, ho vius i punt.
Però realment és important que sàpigues si ell és homosexual o no perquè sinó et crearàs falses esperances. Si és el teu millor amic, segurament podreu parlar amb confiança.
Però has d'estar preparat per la resposta. I has de ser molt valent.
És important que si et diu que si... tornis a somriure però que si veus que és un no, no et deixis vèncer i lluitis per tirar endavant. La valentia és quan ha de sortir, en moments així. I sabem que ets molt valent, encara que no t'ho sembli. Les persones tenim capacitat per superar coses enormes... tot i que de vegades no sabem com.
T'envio molta energia!
I si vols contactar amb adolescents.cat perquè et publiquin, pots provar-ho per aquí:
contacte@adolescents.cat
Un petonàs!
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres