Vull estar com abans !
Hola,
Estic en uns dies que no se que em passa, no tinc ganes de sortir amb els amics, nomès vull estar tancada a casa.
Fa poc s'em ha anat algu a qui estimava i ara la majoria del temps estic deprimida, que podria fer per sentir-me com abans, amb ganes de sortir i divertir-me?
A part no em sento gaire bé amb el meu físic cosa que abans no em preocupava i potser això tambè influeix en no voler sortir.
Gràcies.
Elena Crespi

Hola guapa, com estàs?
Primer de tot, dir-te que t'has de deixar un temps per a sentir-te millor. Quan perdem a algú, és normal que no estiguem bé durant un temps. Per tant, no vulguis córrer i accepta que no estaràs bé en uns dies i algunes setmanes, potser.
Això no treu que no puguis fer petites coses que t'ajudin a estar més bé i que et facin somriure una mica dia a dia. No sé quines són les coses que et fan sentir una mica millor però ara has de dedicar una mica de força a trobar allò que et faci sentir bé.
I si , mica en mica, et vas veient més bé, també t'acceptaràs més bé a tu mateixa.
Una abraçada ben forta!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com