Sóc un noi de 15 anys. Necesito ajuda
Hola ! M'agradaria que m'orientesis una mica
Sóc gai, però encara no he tingut cap relació i molts dels meus companys (heteros) si i això hem preocupa molt.
Tampoc surto mai, encara que tinc amics, pero mai hem combiden i hem sento exclòs.
No se com sortir amb un noi ja que no se si son gais i no se com saber-ho, que preguntar-li's per que no es noti que estic desesperat i molt sol.
Dona'm consells sobre els meus problemes si us plau n'estaré molt agrait
Bon any i gràcies :)
Elena Crespi

Hola! primer de tot, gràcies per la confiança!
Dir-te que un pas molt important i que et facilitarà molt les coses és conèixer més gent homosexual. Per poder-ho fer, et recomano que et dirigeixis a alguna entitat que hi hagi per la teva zona que sigui LGTB.
Així coneixeràs a més gent, podràs sortir i sentir-te millor amb el teu entorn.
No sé si les teves amistats i familia saben que ets gai pero això també t'ajudaria a relacionar-te millor i a sentir-te més lliure.
Jo et recomano dues entitats que estan a Barcelona per si els hi vols demanar orientació:
-El Casal Lambda (www.lambda.cat)
-Associació Afirma't (
)
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com