No se que fer
Holaa!! Porto 3 anys enamorada d'un noi. Al principi tot semblava anar bé, ja que ell era el que anaba dar reiré meu. Peró llavors a mi m'agradava un altre noi. Va anar passant el temps... I vaig acabar enamorant-me del noi que venia darrere meu. Va ser llavors quan ell va començar a "distanciar-se". Pero no feia d'una manera estranya... Es preocupava per mi... Aquell estiu vaig començar a parlar amb la selva mare, degut a que una amiga meva me la va presentar. Ella estaba convençuda de que jo li agradava al su fill... L'any passat, va començar a sortir amb una altra noia de classe. Tot va començar a anar malament... Es ficava amb mi, ens barallavem i eres incapaços de parlar sense fer-nos mal. Aquest estiu passat ho van deixar i ell i jo vem començar a tornar-nos a portar bé. Ell començava un altre con a demostrar interés per mi... En aquest temps vaig conéixer al seu pare d'una forma molt similar que la mare. I ell també está convençut que está per mi... De vegades, hem diu "nuera" i m'agradava com hem sento... Així doncs, jo no volía ver-me ilusions, i quan m'ho començava a creure va tornar a sortir un altre con amb ella. Porten un parell de setmanes, peró ells desde el primer moment hem va preguntar si estava bé o si estava gelosa... Cada cop tinc menys clar si está amb ella perqué l'estima... Siusplau ajudeumee!!!
InterPersonal

Bon dia Sara02,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Si ell ha decidit sortir amb altres noies, hauràs de respectar-ho i valorar si realment et val la pena estar pendent d'un noi que quan sembla que s'interessa per tu acaba sortint amb una altra noia. Independentment del que et diguin els seus pares.
Has de valorar si vols o no seguir amb aquesta situació, si et fa mal o si la pots portar sense que t'afecti. En cas que et faci mal hauràs d'intentar oblidar-lo (hi ha nombroses consultes amb consells per oblidar a una persona), pots intentar parlar amb ell també, i dir-li el que penses sobre la situació!
Una abraçada i ànims!
www.consultajove.cat