No se si anarm-en a viure amb la meva novia
Hola, soc una noia de 14 anys, sufreixo bulling, tinc els pares separats des de que tenia 1 any, el meu pare i els meus germans casi no els veig i quan els veig la meva madrastra em maltracta, la meva mare pasa de mi, he suspés totes les asignatures, i moltes més coses, tinc depresio per tot això, i sento que només soc feliç quan parlo amb la meva novia, ella te 19 anys, així que ja és major d'edat, viu a alemània i estempensant d'escapar-me i anar a viure juntes, obiament fora de la UU.EE perque sino la podrien posar a la presó, ella te molts diners, així que no seria un problema l'economia, estic enamorada d'ella i no vull esperar a tindre 18 anys, no puc aguantar més la meva vida, que faig?? vaig a viure amb ella o m'espero a tindre 18??
PD: perdó per les faltes ortogràfiques ;)
Elena Crespi

Hola Anna_Argentina, doncs el que et recomano és que no prenguis cap decisiód 'aquest tipus sense consultar amb una persona adulta i de la teva confiança. Per tant, si creus que no pots confiar en els de casa teva, et recomano que parlis amb un professor o professora.
Si la teva madrastra et maltracta, això ho haurien de saber els teus pares. És molt imporant que no guardis silenci en aquest tema.
I, per temes legals, no podries marxar si no tens 18 anys. Per tant, el que pots fer és mirar de fer el que puguis perquè et sentis recolzada mentre tant. Busca ajuda d'algun adult de confiança, si us plau.
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com