Laia, 17 anys(Barcelona city)
Hola, em dic Laia, tinc 17 anys i visc a Barcelona. Bueno, per on començar. La meva mare és molt tímida i suposo que ho he heredat d'ella. Tinc pocs amics i quan quedo amb ells em tanco, com si tingues por a parlar. I en veritat m'encantaria ser més oberta, perqué la gent m'ho diu i a sobre em costa defensarme, i d'aqui res he quedat amb un amic a Barcelona que ens coneixem desde la infancia i ara els seus pares es tornen a portar bé. Tinc por arribar a ser molt tancada i que després em deixi de parlar com ha fet la majoria de gent. Que puc fer?
InterPersonal

Bon dia anoonimmm,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga del servei de consulta jove d'Interpersonal.
Entenem que et sentis així, de vegades la timidesa ens fa la guitza i no ens deixa estar del tot bé!
El que nosaltres et recomanem és que et marquis cada dia un petit repte, molt i molt petit, i que ho posis en pràctica cada dia. Es tracta de què cada dia puguis fer una petita cosa que ajudi a trencar la timidesa, és important que els reptes que et marquis siguin ben petits, és més fàcil fer-ho així! Ja veuràs que en un temps has aconseguit moltes coses i la situació comença a canviar!!
Una abraçada!
www.consultajove.cat