aliments per augmentar el cul?
hola, el meu cul no creix i tinc 16 anys i hi tinc dos preguntes
1: aliments per augmentar el cul? específica els aliments perfavor
2:m'han dit que sentadilles va bé però quantes al dia?
gràcies i petons
Laura Medrano

Hola Maria,
Aliments per fer augmentar el cul no n'hi ha de concrets, ja que el cos de cadascú té una forma i morfologia diferent i no és possible fer engreixar parts concretes del cos, igual que tampoc és possible fer aprimar parts concretes.
Pel que fa a la segona pregunta, efectivament fer sentadilles va bé ja que es treballa el múscul del gluti i al muscular, augmenta de tamany. També pujar i baixar escales o fer bicicleta.
Varies vegades els redactors d'Adolescents.cat han penjat notícies on posen exemples d'aquest tipus d'exercici. Et deixo aquí els enllaços amb la informació sobre les repeticions que cal fer de cada exercici. Ara bé, pensa que muscular en les dones costa bastant, o sigui que hauràs de ser constant i tenir paciència ja que els resultats trigaran en arribar.
Un petó!
Laura Medrano