Necessito consells per oblidar!
Hola!
Porto mitja vida enamorada d'un noi amb el que sempre he o tingut poca relacio o he sigut amiga seva. Mai a passat res mes perque jo tinc clarissim que no li agrado. Actualment no parlem ja que no anem al mateix insti i no tindriem per que fer-ho. Fa 1 any que pensava que el tenia oblidat. Pero nomes m'estava enganyant a mi mateixa i a la gent a qui li deia ja que mooolt al fons sabia que encara sentia algo. Mai he sapigut perque m'ha agradat i el cas es que vui oblidar-me d'ell de veritat. Vui que desaparegui de la meva ment i ja esta. M'agradaria que hem donessiu consells per oblidar-lo o ppf nose.
Moltes gracies per llegirme.
InterPersonal

Bon dia maca,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Quan una persona ha estat important per nosaltres, encara que no hàgem tingut res, no la podem oblidar, però amb el temps, podem aconseguir recordar-la sense dolor.
La nostra recomanació és que tinguis paciència, que si algun dia penses en ell, no vol dir que no l'hagis oblidat, és normal que de tant en tant torni a la teva ment. El que has d'intentar és posar distància entre vosaltres, dius que ja no us veieu en persona, però el que has d'intentar evitar, també, és el contacte virtual, intenta no saber massa sobre ell, sobre el que fa o amb qui ho fa. No miris les xarxes socials, el que escriu, les fotos... Centra't en tu, en estar bé, en envoltar-te de gent que t'aporti benestar i t'ajudi a estar bé! Veuràs que de mica en mica i amb el temps aniràs estant millor i no t'afectarà tant!
Una abraçada!
www.consultajove.cat