Que puc fer??
Resulta que fa unes 3 semanes estic de lio en un noi i pos magrada lo trobo super guapet i se fa de estima molt pero ell sol vol un lio sense sentiments ni res i ma demant de feru pero io no estic masa segura de feru pel fet de que me fa una mica de cosa ia que no li tinc confiansa i despres me fa cosa de que u fesem i u vaige dien als amics i ell te moltes ganes perque li a dit a una amiga meua i ells sesta comensan a cansa de mi pel fet de que no u fem..io tambe tinc ganes de feru pero...nose que puc fer?
InterPersonal

Hola Laia! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et recomano que siguis molt sincera amb tu mateixa. No centris aquesta decisió en el que ell vulgui. Centra't en el que tu vulguis. No deixis de fer el que tu sents per la por de perdre'l. Pensa en quin valor et dóna ell a tu amb el que et proposa sobre la relació que vol amb tu i sobre el fet de fer-ho. Si no et sents preparada o no estàs segura, espera a que arribi el moment o la eprsona amb qui realment et sentis còmode! Ànims! Eli Aulet www.interpersonalc.at