Festa sorpresa a la meva amiga
Hola, necessito ajuda! D'aquí tres mesos és l'aniversari de la meva millor amiga i necessito fer-li una festa sorpresa, original, gran,... fa 16 anys i voldria que s'ho passes super bé perquè s'ho mereix.
Som un grup de quatre amigues però m'agradaria que hi vingués més gent, així que siusplau em podríeu aconsellar, algunes exempes, coses que els hi hagueu preparat vosltres als amics? Em faríeu un gran favor adolescents!!
InterPersonal

Bon dia anonimaa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure al consultori!!
La teva amiga pot estar molt contenta de tenir una persona com tu al seu costat que es preocupi tant per ella!! Segur que si busques per internet trobes moltes idees! El primer que heu de pensar és: com voleu que sigui? Tot el dia? Tarda? Vespre? Un local per ballar? Un sopar? Un lloc on pugueu fer, per exemple, proves o jocs divertits? Asseieu-vos a parlar amb les amigues i decidiu quin estil de festa li voleu fer! Un cop sapigueu això ja podreu començar a pensar amb més detall!!
Que vagi molt bé!!
www.consultajove.cat