He perdut a 3 amigues de cop..
(no vull que surtin dates personals)
Hola bones! He perdut a 3 amigues meves de cop... Tot va començar quan un noi es va enamorar d'una amiga meva però ella no va voler res. Al cap dels mesos una altra amiga es va liar amb aquest noi i després d'un mes Ho van deixar. Aquest noi em va començar a tirar la canya i vam quedar i ens vam liar i vam estar junts un mes.. Jo per por a perdre a les dues no els hi vaig dir res, però al final em vaig veure amb l'obligació de explicar-ho i em van deixar de parlar fins ara. La tercera que he perdut es una que no té res a veure i simplement s'ha posicionat en el seu bandol.. Parlar és la solució, pero elles no volen... Què hauria de fer?
Moltes gràcies!!
InterPersonal

Bon dia lulu19,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga del servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Com dius, la solució passa per parlar-ho, si elles ara no volen, potser hauràs de deixar passar temps, segur que més endavant voldran intentar parlar-ho per solucionar el problema. Per altre costat, si tens moltes ganes de dir-los el perquè van anar les coses d'aquella manera, i com et sents ara, pots mirar d'escriure'ls una carta o buscar una manera de poder-te comunicar amb elles.
Per altre costat, tu pots fer fins a un punt. Si elles tenen clar que tu vols parlar, i elles no volen, no pots fer més. Un cop ho hagis intentat, si elles no volen, doncs vés amb altres amigues, fes coses que t'agradin, i quan elles vulguin recuperar-te ja faràn per intentar-ho!
Molts ànims!
www.consultajove.cat