Futura parella
Hola! Bé, tinc un dubte entre pares i l'amor,
El cas és que he quedat un parell de vegades amb un noi, he de dir que m'ha agradat i el coneixo per altres amistats i tal i sembla mentida, però em vaig enamorar a primera vista la primera vegada que vam quedar. Ens hem embolicat les dues vegades que hem quedat.
Què va passar?
Que li vaig confessar el que sentia, perquè jo sóc una persona d'expressar la meva opinió amb tota sinceritat sense cap problema.
A ell també li agrado però em vol conèixer al 100% (per dir-ho d'una manera) per a veure si li convenç del tot aventurar-se a tenir altre cop parella. Ja que als dos, l'última parella que hem tingut, ens han posat les banyes (diferents persones eh). Jo estic d'acord, de coneixen's millor i a veure què passa.
AQUÍ VÉ EL GRAN PROBLEMA!
Ell fará 19 anys i jo 15 anys aquest 2016.
Tot i que si passa algo entre nosaltres i arribem a sortir, per dirlshi als pares els hi diré tranquil·lament i asseguts i tal. El que em pot passar es que reaccionin d'una manera que no els hi agradi (com sol passar) i em treguin mòbil, ordinador, i no em deixin sortir per vooler estar amb un noi de 4 anys més gran que jo. És perquè tindrien por, ja que ell és universitari i jo una senzilla estudiant de 3r d'ESO que encara no sap bé el que farà amb sa vida. Però es que jo me l'estimo, el vull i em considero prou madura i responsable com tenir una relació estable. El que passa es que els meus pares tenen la ment tancada i no em voldran escoltar i ja començaran a dir-me no tota l'estona, perquè he passat més d'un cop amb això amb ell en altres situacions i sempre hem acabat igual, ells enfadats i jo sense cap resposta raonable.
Gràcies per llegir-ho!
InterPersonal

Bon dia Petita,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
És cert que per la diferència d'edat, com dius, esteu en moments vitals força diferents, ell a la universitat, tu a l'escola... Per tant, sí que pot ser que els teus pares els pugui costar una mica més d'encaixar.
El que et direm és que t'ho prenguis amb calma, dius que de moment us voleu anar coneixent, a poc a poc. Si al cap d'un temps veieu que us va bé, i decidiu que voleu estar junts, hauràs d'asseure't a parlar amb els teus pares, explicar-los la situació amb tranquil·litat i sinceritat. Pots intentar que els teus pares el coneguin i intentar normalitzar la situació i que ells puguin entendre-ho millor.
Molts ànims!
www.consultajove.cat