Vegetariana adolescent
Hola! Bé, només volia informar que m'he fet vegetariana, per les meves pròpies creences; res de al·lèrgies eh!
Ja substitueixo el peix i la carn per ous, fruits secs... el que passa es que bastanta gent del meu entorn no hi està del tot d'acord. Perquè diuen que no va bé pel meu creixement, però jo crec que mentre menji sa i pogui substituir la carn i el peix de manera normal no em passarà res. I això, els hi explico però encara no ho entenen. La veritat es que se'm transpassa el que pensin, perquè és decisió meva (perdó per aquestes darreres paraules però era per dir-ho de manera clara). I bé, el cas és... puc continuar sent vegetariana durant tota la vida sense que em passi res?
Laura Medrano

Hola Petita!
Pensa que és normal que la gent del teu entorn no entengui ben bé que hagis decidit ser vegetariana i nosaltres pensem que tenint en compte que (crec) tens 15 anys, potser tenen una mica de raó.
M'explico:
Des d'aquí només podem dir-te que no recomanem que una persona en ple procés de creixement faci un canvi tant brusc en la seva alimentació i es faci vegetarià ja que per poder seguir bé una dieta vegetariana s'ha de tenir molta informació i coneixements. Si això no es fa així, poden haver-hi mancances de nutrients que afectin al desenvolupament.
Si vols saber la nostra opinió, pensem que l'ideal és esperar-te a tenir 18 anys per a ser vegetariana, ja que el teu desenvolupament ja estarà pràcticament acabat.
Si realment estàs convençuda, aprofita aquests anys per formar-te i llegir sobre la dieta vegetariana per a que quan ho posis en marxa, ho facis bé. També pots consultar amb algun dietista o nutricionista per a que et donin el seu punt de vista.
Una abraçada!
Laura Medrano