AJUDA!!! NOIIS!!!
Bé, sóc una noia, tinc 17 anys i fa ja un mes que m'agrada un noi del meu insti i el meu curs però va a una altra classe. Als canvis de classe sovint ens mirem (osigui no ens somriem ni res perquè no ens coneixem, però ens mirem més que amb qualsevol altre gent) i a l'hora del pati a vegades per amics d'amics i eso acabem al mateix cercle de conversa. El cas és que a mi ell m'agrada però no sé com interpretar la seva actitud. Jo li agrado? Com ho faig per parlar amb ell? Sóc molt vergonyosa!!
InterPersonal

Bon dia MIC,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per escriure!
No podem dir-te si li agrades o no, ja que no el coneixem i no podem saber el que ell pensa i sent.
És normal que et faci vergonya dir-li coses, sovint quan algú ens agrada ens costa encara més apropar-nos. El que pots fer és anar fent passos petits, fins que al final ja et sigui més fàcil mantenir una conversa. En primer lloc podries, per exemple, somriure'l quan us creueu, dir-li, hola. Quan ja hagis superat això, pots intentar fer un pas més, com per exemple, quan estigueu junts en la mateixa conversa, intentar fer-li alguna pregunta puntual del tema que ell estigui parlant... i així, poc a poc, amb el temps, segur que ja t'és més fàcil poder iniciar una conversa amb ell d'algun tema que tingueu en comú.
Molts ànims!
www.consultajove.cat