No puc dormir!!
Hola.
Fa dies que hem costa molt dormir. Potser estic una o dues hores donant voltes al llit, encara que després dormi d'una tirada, però estic preocupada!!
Per que hem passa això?
Gràcies. Petons😘
Maria
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Malgrat que et costa adormir-te, si aconsegueixes dormir d'una tirada és una senyal que el teu cos descansa bé, per tant pots deixar de preocupar-te. També et direm que sovint, com més ens obliguem a dormir o a adormir-nos ràpidament, més difícil és, ja que centrem tota la nostra atenció en el nostre cos i en la nostra ment, i així és impossible que el cervell pugui descansar (perquè està atent i nerviós). Procura anar a dormir tranquil·la i intentar relaxar-te dins el teu llit, disfruta de la sensació dels llençols i deixa que el teu cos reposi ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat