Estic sola
Hola m'agradaria que em diguéssiu la vostra opinió perquè porto uns mesos malament. En octubre ho vaig deixar amb el meu novio, perquè no l'estimava tant com ell a mi. La meva millor amiga el va "ajudar" perquè no estiguès malament. Desprès es van fer amics. Jo li deia que això no estava bè perquè a mi m'estava afectant. Però a ella no li importava. Va seguir quedant amb ell i fins que van començar a surtir. Al principi ho vaig entendre, que tampoc era per tant i que jo a ella no la volia perdre per un noi. Li vaig dir que no volia saber res perquè ho pasava malament. Però ella hem seguia explicant coses d'ell i del que feian. No ho vaig poder soportar i vaig terminar l'amistat amb ella. Però ara m'he quedat sola. Sempre estava amb ella i sinó amb el novio. Però ara em quedo a casa i no sé que fer. Tinc por de caure a una depressió...
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
Entenem que et sentis així, perquè dues de les persones que tenies més properes s'han allunyat de tu. Però tu mateixa dius que amb la teva parella vas veure que els teus sentiments no eren tan intensos. Així que et felicitem per haver sigut tan honesta i sincera amb tu mateixa. Per altra banda, amb la teva amiga, també has fet els possibles pel teu benestar: primer explicant que et molestava, després demanant que no t'expliqués res de la situació, fins que finalment has hagut de posar distància per tal que no t'afecti més. T'has protegit a tu mateixa i això és molt important!
Ara bé, potser és moment d'obrir-te a altra gent, queda amb companys de classe i recupera antigues amistats. Sigues valenta i proposa quedar o fer activitats divertides i ja veuràs com mica en mica recuperaràs la confiança en els altres!
Una abraçada!
www.consultajove.cat