adolecent enamorada
Sóc una noia i tinc 15 anys. M'agradaria que la gent que estima una persona mai no la deixi escapar que d'amor verdeder només en hi ha un. Aixo va per tu amor de la meva vida:
"""Hola de nou,mira jo ja estic farta de tot. Se que aixo tu he repetit que,50 cops?? Pero que passa ?? Jo no parare de pensar-hi.Porto ja 3 anys estimant-te i res ha canviat des de les hores.Em passo casi tots els dies pensant amb tu.Fins i tot algun cop m'he enfadat amb led meves amigues xk estic deprimida x tu i he plorat MOLT .Se que tot aixo no és culpa teva i simplament és meva pero siusplau enten-me per un cop a la teva vida!!! T'estimo molt Isaac,ja se que l'amor té aquestes coses ,un s'enamora i dsp ha d'esperar la resposta de l'altre persona i veig que encara la teva no m'ha arribat... Ara em deixo ja de fer-me la "victima" .Aquest tipu de coses són les que passen a l'adolescencia...un s'enamora i no sap pq...i això és dur saps? Mira Isaac,es que ja no puc més,em cauen les llàgrimes!!
GRÀCIES X LLEGIR-HO!! No t'ho tornare a dir MAI més ...
Es q enserio,la teva reaccio el llegir aixo segur k sera un:lol
Si,si vols diguem friki,pringada,penosa...i tot el q vulguis pero jo seguire sent aixi i sobretot estiman-te...Com diuen el primer amor és el millor i x mala sort m'ha tocat a tu... va ja paro xk poder tot aquest text x tu es una particula minuscula q te la suda...:(
Finalment nms dir-te q vull passar aquest 2016 amb un somriure ben gran i reflexionar sobre els errors q he comes i espero que tu fagis igual.
Adeu,fins sempre❤""""
InterPersonal

Bon dia alien28,
No ens planteges cap pregunta en el teu escrit. L'únic que et direm és que si el noi que t'agrada no sent el mateix per tu, facis el possible per posar-te les coses fàcils, per oblidar-lo. Intenta distreure't, anar amb les amigues, fer coses que t'agradin, no miris les seves xarxes socials..., etc. Amb la distància i el temps l'acabaràs oblidant i coneixeràs algú que valgui la pena i que t'estimi com tu l'estimaràs a ell. No val la pena patir per algú que no sent el mateix que nosaltres.
Quedem-nos amb la teva última frase, somriu molt, reflexiona molt, i gaudeix de tu i de la gent que t'estima!
Una abraçada!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat