No em puc concentrar be...
Hola, des de fa uns mesos no em puc concentrar gaire a l'institut.
Es per un noi, me penjat d'ell i no puc pensar en cap altre cosa, el problema es que jo mai li puc interessar.
I justament per aixo em preucupo i no mel puc treure del cap.
que ouc fer??
Merci :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que quan estem penjats és una miqueta normal que la concentració se'ns en vagi. De totes maneres, per sort aquesta situació e´s transitoria i a poc a poc veuràs com vas recuperant al concentració . A ra et diría que pots tenir un control també sobre això. Intenta organitzar-te cada dia, l'agenda , els deures, demana apunts, etc, el que sigui eprquè tampoc caldria que un enamorament et fés trencar el ritme escolar. I l'altra pregunta és: com saps que mai li podràs interessar?? tu ha dit ell? o és fruit d'una idea teva. Si no li pots interessar mai valora la importància que li has de donar. Fes una llista de pros i contres per saber la importància que ah de tenir a la teva vida. Si li pots interessar, intenta fer-te amiga seva, coneixe'l bé a veure si a tu realment t'agrada, etc.Aquestes estratègies et poden ajudar a valorar i prendre decisions. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat