Necessito ajuda urgent!!
Hola, necessito ajuda es molt important.
Estic molt preocupada per la meva germana petita, te 11 anys i avui mentres estavem jugant s'ha apagat la llum i jo he fet coses per donarli por i espantarla. De sobte s'ha posat a plorar, i m'ha dit que ha vist a la mary anderson, no sabia ni qui era i li he preguntat, diu que se li apareix una imatge mentre dorm o mentre fa alguna cosa relaxada i li repeteix el mateix sempre "mary anderson". M'ha dit que es una senyora que va inventar el "parabrisas", diu que se li apareix amb un barret, un somriure que li fa por, i el cabell recollit dins del barret.l'he tranquilitzat i quan tot ha tornat a la normalitat, he buscat mary anderson al ordinador(al principi no m'ho creia) m'ha sortit una foto on surt exactament igual a la descripcio que m'ha fet ma germana i a la biografia posa que va inventar el parabrises...No em puc creure que la meva germana m'hagi mentit i ho hagi buscat, aixi que o es tot mentida o de veritat se li apareix.
Que puc fer?? necessito ajuda, la vull ajudar, he pensat de dirli als meus pares, pero ma germana ma dit que no els hi digu, que puc fer??
es urgent, que algu em respongui el mes rapid que es pugui si us plau!!
gracies.
Elena Crespi

Doncs és molt possible que quan tingui por, la teva germana vegi una imatge. Però no necessàriament ha de ser real, sinó que la seva ment la crea. I no et preocupis que no és res alarmant. Sovint, molts nens i nenes tenen pors i veuen o creuen que veuen coses. I potser ella sabia que existia la Mary Anderson i que havia inventat el parabrises i per algun motiu va agafar por a aquest personatge i li ve al cap quan està a les fosques o quan té por.
Has fet molt bé estant al seu costat i recolzant-la. I això és el que has de continuar fent. Si veus que la por continua, potser seria bo que diguessis als pares que veus que ella té certes pors. Encara que no expliquis concretament el que ella t'ha dit.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com