No se si li agrado, m'agrada, o ens agradem... L'únic que se d'això, es que no se res!
Fa dies, vaig agregar a un nen al Facebook que resulta que estiueja al meu camping I viu a Andorra com jo. Cada dia parlem per wats, avegades l'obro jo i altres dies m'obres ell. Mai ens hem vist en persona, nomes un cop al camping i ja esta. Mai hem parlat a la vida real. Un dia, vam començar a agafar-nos carinyo parlant per wats (parlàvem amb cors, cares enamorades...), i ahir ell em va dir el primer "t'estimo" per wats. Jo sento algo per ell, sento que m'atrau i tinc la necessitat d'obrir-lo cada dia i saber com esta. No se si ell sent el mateix, el que ser segur, es que no em pot estimar tant rapid, i menys quan encara no ens hem vist en persona. Te 3 anys mes que jo. N'en te 16 per tant, jo 13.
No se si aquell "t'estimo" era per les ganes que te d'estimar-me o simplement perque es lo que creu sentir el seu cor? Pots estimar a una persona sense haver parlat amb ella? Hem pot començar a agradar tant haviat, nomes per l,apreci que em demostra per wats?
Siusplau ajuda, estic confosa!!
Moltíssimes gracies!!!
InterPersonal

Bon dia Andorrana 🍉,
Sóc la Carlota Portabella, gràcies per utilitzar el consultori.
Sovint els sentiments són difícils d'entendre, confusos, moltes vegades necessitem temps perquè les coses es vagin aclarint. En el vostre cas, la complicitat, l'amistat, el carinyo, pot donar peu a confusió, i pensar que això és amor, però això només o podreu saber vosaltres.
Possiblement si us veieu, quan pugueu passar algunes estones junts, amb el temps, podreu veure si realment sentiu això l'un per l'altre, ja que el que mostrem de manera virtual, de vegades no correspon al 100% amb qui som a la vida real.
Per altre costat, has de pensar que no deixa de ser una persona desconeguda, i tal com diem moltes vegades, té un cert "perill" quedar amb una persona que no coneixem, ja que, com hem dit, el que la gent ens mostra per les xarxes socials, pot no correspondre amb el que és a la vida real, per tant, si finalment decideixes quedar amb ell, explica-ho als teus pares i quedeu en algun lloc on hi hagi gent, amb les amigues...
Una abraçada!
www.consultajove.cat