Faig el pas o me'n oblido?
Holaa!
Resulta que aquest estiu vaig conèixer un noi d'un poble on hi vaig anar per festes (vaig estar parlant amb ell per Whatsapp durant un mes abans de trobar-nos al poble, gràcies a una amiga comuna que ens va passar els números). Jo vaig pillar-me moltíssim d'ell, i semblava que ell de mi, ja que fins i tot va trucar-me algun cop per parlar. Llavors al cap d'un mes vaig anar a les festes d'aquest poble, i al principi fantàstic. Ell em buscava i preguntava per mi a la meva amiga,i vam parlar alguna estona, tot i que poc. Però els dies passaven i ell estava més distant amb mi (i crec que jo vaig ser una mica borde amb ell, per la meva timidesa), així que al finar no va passar res entre nosaltres i jo vaig decidir passar d'ell i de tota aquesta història. El problema es que des de llavors no m'he l'he pogut treure del cap i no sé que fer. Tampoc sé que sentia ell per mi, ja que a mi m'encantaria tornar a parlar amb ell, però no sé com reaccionaria ell i em fa por obrir-li o dir-li alguna cosa ja que l'estiu que ve (o pot ser abans) ens tornarem a trobar. A més, el tinc a l'Instragam i cada cop que em fica Like a una foto em ratllo més i més. Què podria fer? Estaria genial descobrir alguna manera d'esbrinar si a ell li vaig importar mínimament però era tímid (a l'igual que jo) o només volia marejar la perdiu. De veritat que em fa molt corte obrir-li, però per altra banda em nego a deixar-lo escapar! :S
Moltes gràcies i perdona la parrafada! :)
InterPersonal

Bon dia merixi,
Sóc la Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
No et podem dir quina és la millor opció, ja que això només ho pots decidir tu. Sovint diem que en aquests casos has de posar en una balança: no dir-li res i no saber mai el que ell sent per tu, o per contra, arriscar-te i dir-li alguna cosa, encara que això faci vergonya i suposi córrer el risc que ell no et respongui el que tu vols sentir.
Si decideixes dir-li alguna cosa i et fa molta vergonya, sempre pots intentar fer-ho amb indirectes, o pots demanar a l'amiga que teniu en comú que intenti esbrinar qui li agrada, si té parella... Però malauradament, no podràs saber que sent fins que no li ho preguntis!
Molts i molts ànims!
Una abraçada!
www.consultajove.cat