Estic molt apagada i no sé el perquè
Bon dia adolescents!
El cas es que porto uns dies trista i no se ni jo mateixa el perquè!
Estic molt apagada,sense ganes de res,em penso que és pel meu futur,si si,pel meu futur,no és res d'estudi,perque em van bé,és diguem que profesional,mireu,a mi m'encanta ballar,és la cosa que més m'ajuda en els problemes,m'oblido d'ells per una estona,i ben bé no se explicar que em passa,es com que crec que mai aconseguiré el que vull,que és aprendre a ballar molt bé i anar a concursos blablabla,i tambè es tema d'amor,estic sortint amb un nen,portem un mes junts,avans erem millors amics,però poc a poc em va començar a agradar,però no tant com un altre que vaig tindre,és a dir,que el que vaig arribar jo a sentir per la primera persona no la sento per la segona...ni per cap,això es normal? I una altre cosa,podrieu dir-me les raons per las cuals has de tallar amb el teu novio? Em refereixo a quan veus algo malament si has de tallar o no (bromes pesades,et critica el que fas,ell diu que es broma,cosas així...)
Molts Petons Adolescents,M'encanteu! <3
InterPersonal

Bon dia Neenaa,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
En primer lloc comentar-te que no hi ha unes "lleis" que marquin quan has de tallar amb la teva parella. És important que tinguis present que quan tenim parella és per sentir-nos bé, per passar-nos-ho bé i per sentir-nos recolzats. Una parella ha de sumar, mai restar! Si ell et fa sentir malament amb tu mateixa, si no et tracta bé, si t'impedeix fer les coses que t'agraden o qualsevol cosa per l'estil, llavors sí que hauries de pensar en què possiblement aquesta persona no et mereixi, i deixar de tenir una parella així.
Pel que dius del teu futur, has de ser positiva, si tu vols assolir un objectiu, endavant!! Amb ganes, esforç i il·lusió res et frenarà! Hem de lluitar pel que volem, i si al final les coses no surten com nosaltres volíem, almenys tenir present que nosaltres hem fet tot el que podíem! ;)
Molts ànims maca!!
www.consultajove.cat