No sé qui sóc
Hola! Us explico, fa uns mesos vaig conèixer una noia en una nit de festa. Estava amb uns amics durant les festes de la ciutat i ella va venir amb nosaltres. Des d'un principi vaig sentir com connectava molt amb ella, era com especial. Des de llavors hem anat parlant, quedem soles, fumem, anem a córrer... el que sigui. El meu problema és que crec que sento alguna cosa per ella però jo em considero hetero. A més, no sé com encarar-ho ni com actuar, ja que em fa moltíssima por explicar-li a ella o als meus amics. Sé que és una cosa molt normal actualment, però no sé què sóc i em sento molt perduda,,,
A vegades penso que ella sent el mateix per com em tracta, però d'altres penso que no, ja que ella actualment està de lio amb un noi.
Què faig? Aquest tema comença a afectar-me massa, estic molt sensible i borde, no rendeixo, no estic tranquil·la...
Moltes gràcies!!
InterPersonal

Bon dia a10498,
A l'adolescència poden aparèixer aquests dubtes, i és del tot normal, així que tranquil·la. El més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge d’aquestes etiquetes, ja que amb el temps sabràs qui t’agrada realment.
L'orientació sexual, és a dir, si som homosexuals, bisexual o heterosexuals, bé donat per l'enamorament. Per tant, pensar que una noia és guapa o sentir atracció, no significa automàticament que siguis lesbiana o bisexual. Per tant, si t'agraden les noies, els nois o totes dues coses, no ho sabem, així que no et pressionis, deixa que el temps i les situacions t'ajudin a posar les coses al seu lloc.
Una abraçada!
Carlota Portabella
www.consultajove.cat