Un noi emb té boja i emb confón
A mi m'arada un noi que he conegut aquest any a 2n d'eso ell emb va demanar lio al principi però jo li vaig dir que no perque no el coneixia prou,després ens van ficar junts de companys de taula i quan anaven passan els dies cada cop me l'estimava més i cada dia estava mes boja per ell.
La meva millor amiga sortie amb un altre noi però després es va enamorar de el mateix noi k m'agrada a mi,però ella no sabie que a mi m'agradave,després ells dos van començar a sortir,però un dia el nen k màgrade i io ens vam liar sense que lameva millor amiga ho sapigues.Al cap de dues setmanes ell va tallar amb la meva millor amiga,però ara surt amb una altra,però jo no se si m'estima o que perque jo li he dit k a mi m'agradae ell pero...ell no sap que fer.I una amiga meva el va obrir el altre dia pel waths i ell li va di a ell que si tenia novia i ell va di que si que feie 3 dies que sortien pero que pot ser la deixarie,i després jo li vaig preguntar al nen..que tal amb la teva nòvia i me va dir que mol be.
Després li vaig passar una cadena del wathsap on havie de elegir una lletra sobre el k pensave de jo..i ell va elegir la X que volia dir que me trobave a faltar...despres io li vaig dir que ell emb tenia al seu costat per tot el que li fes falta...i va di....jajajjaj..i sempre o la majoria de vegades que li faig una pregunta importan emb fica "ajajjaj" .
A si!!! I crec que es vol liar o sortir amb meva amiga , la que va obrir pel wathsap,i lo més curiós es que sempre se vol liar amb amigues meves o..si no me diu..que està sortin amb alú..i jo no se si ho fa per fer-me celos o algo.
També la meva amiga pel waths li va preguntar si li havia pasat mai de que li molaven dos persones a la vegada i li va dir que si pro després li va fe la mateixa pregunta i li va dir que no...i clar..la mevaamiga no s'ho creia i li va dir...si no hi havia cap nena que li agradés del meu poble i ell va dir k si..la meva millor amiga pero ell a mi me va di k no li molae la meva millor amiga..sas..i ja o se que pensar perque encara que ell digui que no en el fons se que m'estima sol esque no tinc un bon cos..i ell està acostumat amb sortir amb "ties bones" i jo no es que estiga precisamen bona peò...ns noto que jo li molo es un presentimen que tinc .Totes les meves amiguesemb diuen k m'allunyi d'ell perque no val la pensa estar així per una persona que emb confón,i jo he intentat allunyar-me peò cada cop que ho intento passa algo amb ell i no puc ...i ja estic cansada...no se que pensar!!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
La veritat és que nosaltres no podem saber què pensa ni què sent. El que sí que et direm és que quan una persona està enamorada o té ganes d'estar amb algú, intenta fer els possibles per apropar-s'hi i intentar tenir-hi algun tipus de relació. De moment, pel que expliques, sembla que ell no té massa clars els seus sentiments, així que tu hauràs de decidir què vols fer, si continuar esperant que ell es fixi en tu o començar a passar pàgina per molt mal que ens faci....
Una abraçada!
www.consultajove.cat