Cansada de tot...
Hola!
Ja fa un temps que estic pensant de sucidar-me...
Bàsicament perquè estic cansada que a casa només em diguin que no faig res, que sóc una vaga, que quan trec una mala nota només es parli de la mala nota però quan trec bona nota fes-ho millor... Estic cansada que les amigues em tractin diferent que sempre, que em tractin com si tingues un problema... Nose que hi veuenen mi de diferent. Potser he madurat, però segueixo sent la mateixa noia que fa riure a tothom. Però jo en realitat no sóc feliç, estic trencada per dins, necessito algú que em recolzi amb tot el que faig, algú al meu costat per qualsevol cosa...
Però el que més necessecito és una família que m'estimi i això nose com aconseguir-ho, se que és dificil que no m'estimin però he arribat en un punt que només són bronques per a mi i per ningú més. Si faig una cosa perquè la faig i si no la faig, perquè no l'he fet...
Estic cansada de tot això i necessito ajuda, perquè en el fons no vull fer res de que m'en pugui arrepentir tota la meva vida.
M'agradaria dir als meus pares tot això però no tinc els millor pares que es pot demanar... Sóc la filla que no volien tenir i això em dol molt, encara que ells diguin que m'estimen jo tinc aquell presentiment que no m'estimen igual que a les meves dues germanes...
Estic perduda... Nose que fer per canviar tot això i treure-m'ho del cap...
Moltes gràcies per llegir això i espero que em pugueu ajudar💞
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per la teva sinceritat. Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
A vegades passem temporades on estem molt desanimats i això fa que ens posem unes ulleres que ho tenyeixen tot de pessimisme. Sabem que no és fàcil canviar el xip, però procura separar cada tema. Pel que fa a les notes, segurament els teus pares volen que treguis el millor de tu, per això et pressionen, per motivar-te (potser no és la millor manera), així que parla amb ells i explica'ls com t'agradaria que et donéssin suport.
Pel que fa als amics, tots tenim els nostres punts de "raresa" i és el que ens fa especial! Agafa-ho com un punt fort teu i potencia'l!
Confia en els teus amics i en la teva família. Ells estan al teu costat perquè t'estimen i volen el millor per tu, així que sigues sincera sobre com et sents i veuràs com t'intentaran ajudar!
I pel que fa als teus pares, t'has preguntat per què et sents així? quines coses fan diferent amb les teves germanes que amb tu? i tu? com et comportes amb els teus pares? Potser observant una mica com funciona la família podràs veure quines diferències reals hi ha dins de casa.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat