és una amiga de veritat?
Hola!
Sóc una noia que tinc un problema amb una amiga. Jo estic en un equip de bàsquet desde fa molt de temps. Fa poc, la meva millor amiga s'hi va apuntar també i de mica en mica s'ha fet molt amiga de les meves amigues de l'equip. Ara les meves amigues de l'equip prefereixen ser amigues seves que meves, i em deixen a part pero a l'insti aquesta amiga fa veure com si no passés res i parlem normal. Em cau molt bé tant ella com les del meu equip, però no ser que fer.... gràcies!
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure'ns! Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal.
A vegades la nostra pròpia inseguretat ens fa apartar-nos de les altres persones i sentir que les perdem. Però les amistats no són una propietat i com més les compartim, més forta es torna aquesta relació. Segurament aquesta amiga és una novetat per totes les de l'equip i per això mostren interès en conèixer-la i acceptar-la dins el grup. No deixis que la teva por a perdre-les et faci desconfiar del teu equip. Estigues contenta que han acollit tant bé la teva amiga i procura no separar-te d'elles.
Veuràs com mica en mica totes us aneu readaptant amb aquest nou fitxatge. ;)
Una abraçada!
www.consultajove.cat