L'amor...
Se que sóc molt jove però;
Hi ha un nen a la classe que es super guapo. El problema es que només em parla per demanar-me: el llapis, la goma, bolis etc.
Altre problema: Té novia i a sobre es la meva millor amiga i em moro quan es morregen davant de tothom...
He intentat oblidar-me d'ell però no puc.
(Potser li agrado una mica, quan està trist o desanimat el faig riure i l'animo per que la seva novia es massa gelosa)
Que he de fer?
InterPersonal

Bon dia MartaV,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per utilitzar el consultori.
Si ell té novia, i la seva novia és la teva millor amiga el millor que pots fer és intentar oblidar-lo. Ja que hauries de respectar que ells estan junts. En aquestes situacions el que ens hem de plantejar és: m'agradaria que m'ho fessin a mi?
Per tant, el nostre consell és que intentis distanciar-te el màxim que puguis d'ell per tal que el puguis veure amb uns altres ulls, no com el noi que t'agrada, sinó com el nòvio de la teva millor amiga. Intenta no parlar tant amb ell, no mirar-li les xarxes socials..
Ànims!
www.consultajove.cat