ESTIC MOLT PETITA PER LA MEVA EDAD!!!!!!!!!!!!
Hola, tinc 14 anys i vaig a 3rESO, fig 1,56m d'altura i peso 41kilos. Ja tinc la menstruació i em veig mol nena encara, tothom diu que parento 12 anys... De pits tinc la mes petita i estic delgadeta... QUE PUC FER???? VULL APARENTAR LA MEVA EDAD Q TINC!!! Creixeré mes? ???????????? ESTIC FATAL PER AIXÒ JA QUE TOTS ELS NOIS EM VEUEN MES PETITA. Pero quan parlo aparento la meva edat inclús mes! :)
GRACIESSSSSSS
Laura Medrano

Hola Margarita,
És veritat que hi ha persones que no aparenten l'edat que tenen, algunes semblen més grans del que son i altres més petits. Fa ràbia perquè és una cosa que no depèn d'un mateix, però no podem fer-hi gairebé res (excepte intentar vestir amb roba adequada als 14 anys que tens).
Els canvis que es van produint al llarg de l'adolescència són lents i tu només tens 14 anys. Pensa que encara que ja tinguis la regla, no significa que paris de créixer ni de desenvolupar-te. Hi ha noies a les que la regla els hi ve als 12 o 13 anys, i es continuen desenvolupant uns quants anys més, per tant has de tenir paciència ja que poc a poc aniràs creixent i cada cop aparentaràs més l'edat que tens.
Tot i així m'agrada quan dius que tot i que físicament semblis més petita, quan els demés et senten parlar pensen que tens 14 anys o inclús més. Això és genial i és al que t'has d'agafar. Procura que les persones (ni tu mateixa!!!) et jutgin pel que físicament aparentes i que et valorin per com t'expresses, les opinions que tens, la teva maduresa intel·lectual, etc.
Una abraçada i bon 2016!
Laura Medrano