M'estic Amargaaant!!
Hola durant aquests mesos m'he sentit molt depressiva i sempre em donen ganes de plorar i sobretot em barallo molt amb els meus pares.
Tot va començar a l'estiu quan em vaig declarar el noi que m'agradava i el resultat no em va agradar molt perque a part de que em va dir que no li agradava, em va bloquejar(d'aixo els meus pares no en saben res) . Vaig començar l'nsti i vaig començar a tenir una petita necessitat a estimar algu i que una persona tambe m'estimes, i ultimament m'estic deprimint molt,sento que soc una inutil i que ningu mai m'estimara. Amb els meus pares normalment em barallo fort, perque hi ha a vegades que m'aixeco super enfadada o plorant i els meus pares em renyen perque plori sense motiu etc.. No se que fer perque cada dia vaig a pitjor, no m'he intentat suicidar ni res pero sempre em sento fatal.. I aquell sentiment de volgui m'estimi algu va augmentant..AJUDEUME SI US PLAU!!
InterPersonal

Bon dia zv18,
sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per utilitzar el consultori.
És normal que et sentissis trista després del que et va passar amb aquest noi, mai és fàcil que un noi que ens agrada ens digui que no sent el mateix per nosaltres. Així que per una part, aquest sentiment de tristesa, per aquest motiu, és totalment normal, ho has parlat amb les teves amigues? Quan ens passen aquestes coses sempre va bé poder-ho parlar amb algú, treure el que tenim dins i tenir gent al costat que ens doni el seu consell i suport.
Pel que fa a la necessitat que dius tenir perquè algú t'estimi, és normal, tots en algun moment hem volgut tenir una parella i tenir algú amb qui estimar-nos d'una manera diferent de l'amistat, però no has de fer d'això una obsessió, ja que llavors, com dius, t'amargues i ho passes malament, en comptes de poder estar contenta i normal, com sempre, i poder fer coses i conèixer gent. Normalment el nostre estat d'ànim el transmetem a la resta de la gent, per tant, per poder conèixer gent, per poder tenir parella, el primer que has de fer és cuidar-te tu i estar bé, ja que com diem moltes vegades: no hi ha parelles felices, sinó persones felices en parella.
Per tant, el consell que nosaltres et donem és que et cuidis, que busquis ajuda si creus que ho necessites, que parlis amb les teves amigues, que facis coses que t'agraden, i que després, quan estiguis bé amb tu mateixa, segur que trobes una persona amb qui poder compartir la teva vida.
Molts ànims!
www.consultajove.cat