M'importa MASSA la meva imatge
Cada dia abans de sortir de casa passo per el mirall necessito mirar-me, veure si estic acceptable per poder sortir a fora de casa segura de mi mateixa, també necessito que em diguin de tan en tan si estic guapa i també he arribat amb en un punt en que no em molesta que em tirin els trastos, de fet ho necessito. No em maquillo perquè només tinc 13 anys, però no entenc perquè necessito ser acceptada per la resta de gent, perquè necessito que de tant en tan em diguin que estic prima? Perquè necessito saber el que pensen els altres de mi?. És com si necessites tenir una autoestima alta. Crec que cada cop els comentaris que em fa la gent m'afecten més. Però no entenc perquè necessito tindre bona imatge amb la resta del món per poder ser acceptada per mi mateixa. Segurament, em direu que confiï en mi mateixa i això... però es que és molt difícil viure dependent de la opinió de la gent del meu voltant. Pot ser que tingui un caràcter dèbil i/o no tingui personalitat?
Plis crec que sou els únics que em podreu ajudar, perquè no se com explicar-ho a ningú
Elena Crespi

Hola anonimux!
Doncs... és normal vler agradar als altres i voler saber què pensen. Perp ono hem de deixar que això ho dirigeixi tot. Tu mateixa t'has de veure a tu i pensar que estàs bé (no sé com et veus a tu mateixa). La nostra autoestima, verdaderament, no estarà alta si nosaltres mateixos no ens estimem i valorem, per molt que els altres ens facin comentaris sobre com n'estem de guapes... si tu no creus en tu... els comentaris no tindran un efecte rellevant (tret d'una petita pujada d'autoestima al moment que tornarà a baixar).
Normalitza que vulguis agradar als altres però primer agrada't a tu mateixa!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com