<>
Hola jo soc la Sara i tinc 17 anys.
Us escric ja que fa uns quants mesos que tinc un lio molt serio amb un noi, quan quedem tot va perfecte parlem sobre les nostres coses i junts estem molt bé, fins i tot l’he convidat bastants cops a casa meva i actuem com una parella i la veritat es que ell també fa coses per mi. Jo se molt be que l’estimo i no hi ha paraules per descriure els meus sentiments, el que jo sento es un amor molt fort cap a ell i no se si ell m’estima però el que si que se es que un carinyo bastant gran hem te . El problema està en que ell és una persona que no mostra mai o casi mai els seus sentiments i jo que soc una persona clara i que es menja moltíssim el cap , bastants cops sento que en alguns moments determinats ell potser no sent el mateix , que si algun dia ho deixéssim a ell li donaria igual i que no m’estima com ho faig jo i que la única manera de que reaccioni sigui cabrejant-me com mai o almenys es el que jo m’imagino i això és converteix en una obsessió la qual hem destrossa per dins.
Mai he sigut una persona desconfiada , però soc una persona que vol que li diguin les coses clares i ell no ho fa i això hem desconcentra ja que m’agrada tenir el control de la situació i com que ell no hem diu clar el que sent per mi a vegades crec que lo millor seria deixar la relació o això que tinguem però després sento que sense ell hem costaria molt seguir endavant.
L’únic que a mi m’agradaria seria que ell dones el pas i que hem de mostrés de veritat que és el que ell sent per mi i que hem demostres les coses ja que ell tampoc no es conscient del que l’arribo a estimar , no demano gaire crec!
Com puc fer per que hem demostri els seus sentiments i que en un futur també m’estimi tant?
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Primer de tot dir-te que no podem obligar als altres a comportar-se com nosaltres voldríem. En una relació de parella, les dues persones s'han de sentir còmodes, a gust i, sobretot, valorades i estimades. Si un de la parella no se sent així... és bo parlar-ne i mirar de reconduir la situació.
De totes maneres, si ja n'has parlat amb ell i no canvia com et sents quan estàs amb ell, potser hauràs de prendre una decisió, encara que no t'agradi i que et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat