Tinc molts amics però em sento sol
Bones,
Sempre he sigut un noi amb molts amics, tinc gent amb qui quedar quan vull i tot, però em sento buit, em sento sol. A l'institut no era dels "guais" però tenia molts amics, al meu curs i a altres. A la universitat tothom ha entrat en algun grup i sembla que són molt tancats, encara que em porto bé amb tots, el meu millor amic va a la meva classe, però allà ell va amb una gent i no sembla que vulguin que entri al grup. Jo tinc amics a classe, però tots de grups diferents, m'estic plantejar deixar la uni per aquest motiu.
Cada dia miro menys el whatsapp i les xarxes socials, em fan sentir sol, tot i que tinc gairebé 70 xats oberts, però no em plena, he quedat amb amics aquestes vacances, però igualment no estic bé...
No se que em passa, em sento molt malament i sol sense motiu... No tinc res que em pleni a la vida.
InterPersonal

Hola Jordi,
Sóc la Laia Sala, psicòloga del Servei de Consulta Jove d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades passem temporades que ens sentim més aïllats del món i ens podem arribar a sentir molt sols. Tinc la sensació que estàs molt fixat en la quantitat d'amics que tens i no en la qualitat de les amistats. Tu mateix dius que sempre has tingut bones relacions amb els altres, així que em fa pensar que no és qüestió d'habilitats socials, sinó d'actitud.
L'etapa d'universitat és un canvi a nivell personal i també a nivell de relacions. Agafa't aquest temps per fer petits experiments i intenta relacionar-te amb molta gent diferent. Ja veuràs com mica en mica les persones ens anem agrupant segons els nostres gustos i connexions. Dóna't una mica de temps i, sobretot, centra't en les persones que tens al teu voltant i cuida-les ;)
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat