Lio mental
Hola!
Us fico en situació, des de petita estic dubtant una mica sobre la meva sexualitat però per mi no es cap problema ja que diguem, no soc gaire guapa (lo de la sexualitat ho porto en amagat).
Una vegada explicada la meva situació començo;
Fa dos anys vaig coneixer a una nena (una d'aquelles "chonis"), com anaven a la mateixa classe varem tindre que fer un projecte juntes i ens vem tindre que donar els numeros de telefons (whatsapps), primer vem començar a parlar de projectes, despres dels profes i finalment varem començar a parlar per whatsapp sense motiu algun i no podia passar ni un dia en que no ens enviessim mes d'un millo de whatsapps (sense exhagerar...), la qüestio es que ens vem fer molt amigues aquell primer any, li explicava de tot i ella m'explicava tot d'ella. Aquell mateix any les meves notes i jo (segons les meves antigues amigues) van caviar un monton (cap a malament) i les meves antigues amigues li van ficar la culpa de tot lo negatiu a la meva nova amiga. Quan va passar aixo em vaig donar compte de que jo mai m'havia comportat aixi i que potser si que era per culpa d'lla o perque o havia fet perque estava enamorada (mai ho havia estat aixi que em vaig ficar en prova, cada cosa que em demanava no li era capaç de dir que no i finalment em vaig donar compte de que ella em feia feliç, quan em parlava era com si estigues en els núvols i m'oblidava de tot el que estigues passant). Al passar l'any escolar,(al estiu) vem seguir parlant cada dia per whatsapp i cada vegada anava perdent esperança ja que, em demanava consells sobre l'amor (cap als nois). L'any següent em vaig intentar separar una mica d'ella (encara que seguiem parlant per whatsapp).
Despres de tot aquest rotllo que hos acabo d'escriure, explicare el meu dilema, en l'actualitat segueixo parlant amb ella i ja no tinc gaire clars els sentiments cap a d'ella, mes d'una persona diu que es dolenta i que no m'ajunti amb ella pero qui em diu aixo no la coneix tan be com jo... Que faig, em separo d'ella o segueixo igual?
o sento per les faltes, o sento per el rotllo i espero que entengueu el meu dilema i que l'intenteu solucionar, se que sembla una chorrada pero es bastant important per mi
Gracies per tot <3
InterPersonal

Hola maldecap!
La decisió final la tens tu, però per ajudar a aclarir-te una mica valora pros i contres de seguir amb aquesta relació d'amistat. Fes una llista i reflexiona sobre tot el que escriguis.
Pensa també si podeu seguir sent amigues sense que això afecti el teu rendiment, la teva relació amb la resta d'amigues i que et faci patir pels dubtes que et genera entorn dels teus sentiments.
Recorda que no és incompatible tenir diferents amigues, estar enamorada i treure bones notes! Així que pensa bé amb tot plegat, escolta't a tu mateixa, i tria quina és la millor opció!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat