per a que em pasa aixo?
Hola, tinc 17 anys i el crec que el meu problema es que la gent del meu voltant no em coneix en absolut i no soc pràcticament res per a ells, la gent només m'envia missatges quan necessiten algo de mi o quan no tenen a ningú millor a qui trucar i això a mi em posa de molt mal humor perquè si els hi dic que només m'obren per whats qua ells ho necessiten llavors et diuen que no es veritat i que estic exagerant pero tornen a passar de mi durant molt temps i ja m'estic cansant d'això; llavors quan soc jo el que no vol parlar amb ells o fels-hi un favor són ells les victimes i jo el dolent, cada cop que tinc vacances entro en una gran depressió per que tot el mon passa de mi i no sé que fer, la única manera en la que puc descarregar tota la meva frustració es en els entrenaments però un cop he arribat a casa tot torna de cop i cada vegada més gran i estic de mes al humor; hi ha dies en els que només vull quedarme en e meu llit escoltant música, o simplement estar allà veient com la meva mida passa davant dels meus ulls sense ser capaç de fer res.
PD: Es un descans poguer deixar-ho anar encara que només sigui aquí.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Alex G!
Ens expliques que la gent del teu voltant no et coneix en absolut i que tens la sensació que no ets pràcticament res per a ells, però fixa't que quan tenen alguna dificultat recorren a tu, per tant sí que et tenen en compte i et donen una confiança que potser amb altres persones no la tenen.
Si tens ganes d'estar present, de sentir-te a gust amb els teus amics, apunta't amb ells als diferents plans que tinguin. Mostra't actiu i obert. Si tot i així sents que no encaixes o que no acabes de trobar el teu lloc, intenta ampliar el teu cercle d'amistats. Busca alguna altra activitat que t'agradi de manera que t'ho puguis passar bé mentre coneixes gent nova!
Recorda que pots parlar de tot el que sents amb algun adult de confiança perquè també et pugui donar un cop de mà. No et guardis tot aquest malestar per tu!
Una abraçada ben forta i endavant Alex!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat